Thursday, October 27, 2011

70% premium beautiful utk kesihatan

alhamdulillah... sy seronok niaga premium beautiful ni.. seronok dapat bantu kawan2 dlm selesaikan masalah mereka.. macam2 yg sy jumpa sendiri.. ade jugak yg sy kongsi dari rakan2 sy yang lain.. bukanlah kita bertuhan kan premium beautiful ni, TP kita sll dengar kan yg mencegah lebih baik dari mengubati...
testimoni yg ini berkaitan

1) fibroid..






ni saudara sy sendiri ya... mmg ade masalah fibroid dlm rahim n juga migrain.. sepatutnye kene operate fibroid ni... tp alhamdulillah, lepas pki PB, fibroid nye tak membesar n dengan izin Allah, membolehkan makcik sy ni prgnant.. alhamdulillah...

2) keputihan



ha.. keputihan ni mmg sinonim n kita kaum wanita.. rasa nye, semua tak terlepas n masalah ni.. cuma teruk tak teruk jek kan... ni testimoni dari sy sendiri.

ada juga testimoni tentang penyakit2 lain:

3) buasir


4) asma


5) slipped disk


6) dan juga ini... kanser payudara seperti yg pernah sy cerita b4 ni ya..





Azean Irdawaty Perlu Sumbangan Untuk Rawatan Kanser
198Share

Menurut Azean Irdawaty, adalah memalukan baginya untuk meminta sumbangan orang ramai bagi membiayai rawatan kansernya, tetapi dia tiada pilihan. Bil perubatan Azean mencecah RM 30,000 sebulan dan dia pula adalah penyumbang pendapatan utama dalam keluarga. Menurut DailyChilli, ratu filem Malaysia itu, sekarang terlantar di atas katil sahaja dan sedang melawan kanser tahap keempat. Kanser sudah merebak ke tulang belakangnya, menurut doktor.

setiap kita mmg ade sel kanser dlm badan.. cuma sama ada ianya aktif atau pun tidak... apakah langkah yg kita ambil utk cegah dr kita dari terkene penyakit ni??
betul lah kata yg mana mencegah lebih baik dari mengubati..dugaan nak dtg tak beri salam pada kita..
renung2 kan sahabat semua... moga dijauhkan kita dari penyakit2 ini... amin..


nak tahu lebih lanjut??

boleh sms/call sy : azila 019- 2976871 tQVM

No comments: